Anak Gadis Saya 'Amelia' Dirogol Dengan Kejam Sebelum Dibunuh Oleh 12 Lelaki.

Pasangan suami isteri warga emas merasa terkilan setelah mendengar khabar dan melihat mayat anak gadisnya Amelia yang berusia 18 tahun terbujur kaku dengan luka di seluruh anggota badan.

Punca kematian gadis malang itu dipercayai akibat dari mangsa keganasan seksual dan pembunuhan yang diakukan oleh 12 lelaki.

Berdasarkan informasi yang diterima dari negeri jiran, Mangsa di ditemui oleh penduduk pada jumaat pagi dikampung pesurung, pemalang jawa tengah.

Katanya ketika ditemui keadaan mangsa sangat mengerikan, mulai dari kepala, leher belakang, dada, hingga kemaluan mengalami luka-luka yang cukup serius.

Menurut laporan mangsa ditemui dalam keadaan bogel, mengsa ditemukan hanya memakai seluar dalam yang sudah koyak, dipercayai akibat dari keganasan seksual.

Menurut keterangan bapa mangsa, anak gadisnya itu, dua malam sebelum mayat ditemui. anaknya itu keluar rumah untuk membeli top up dimana lokasi kedai to up yang sebenarnya tidak jauh dari rumahnya.

Selepas makan dia meminta izin pada saya untuk keluar rumah membeli top up, amelia keluar rumah dengan jalan kaki.

Hingga jam 11.30 malam ia tidak pulang kerumah, saya curiga, tapi saya berpikir Baik, saya menduga anaknya singgah di rumah saudaranya dan menginap disana seperti biasa, kata wardi ketika ditemui di rumahnya semalam.

Keeseokan harinya pun anak gadisnya itu tidak pulang seperti yang disangka, kemudian wardi mengunjungi rumah adiknya itu, namun apa yang disangkanya “baik “semalam adalah salah.

Beberapa rakan amelia juga sempat ditanyakan, akan tetapi tidak ada yang mengetahui di mana amelia.

Risau tentang perkara itu, akhirnya wardi membuat laporan polis, sehari selepas pencarian tidak menemukan apa-apa berita tentang anaknya.

Hingga pada hari jumaat petang, ia mendapat kabar dari pada pihak polis dusun tegal sari bahawa anak gadisnya itu sudah meninggal dan mayatnya sudah dibawa ke hospital RSUD Dr.Ashari.

Kata Wardi tidak ada pertanda apa apa yang menunjukkan kematian anak gadisnya itu,”dia biasa-biasa saja tak ada yang pelik dengan sikapnya.

Cuma ketika kami makan bersama kali terakhir, gigi atas saya tanggal, saya tak berfikir petanda itu sebagai kematian anak gadis saya “katanya. Kes masih dalam siasatan polis.-eberita

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.