Cabut Terlalu Awal Punca Sperma Tumpah Semula Dari Rahim.

Saya adalah pasangan yang baru menikah, setiap kali saya berhubungan intim dengan isteri dan ejakulasi, selepasnya saya cabut penis dari vagina isteri, tidak berapa lama sperma saya keluar semula dari rahim isteri,mengalir melalui sela pahanya.

Apakah keadaan tersebut normal? mengingat 8 bulan setelah menikah, kami belum mendapat apa apa pertanda kehamilan.

Perkara yang saya takutkan adalah:

1. Apakah kualiti sperma saya kurang bagus sehingga tidak bisa menembusi rahim?
2.Apakah posisi rahim isteri saya turun sehingga ia terlalu kebawah sehingga harus ada posisi hubungan intim sebagai jalan penyelesaian masalah kami ini?
3.Atau ada penyebab lain?

Mohon pencerahan.

Jawaban:
Dalam perhubungan cinta suami isteri (jimak) mengeluarkan air mani adalah sesuatu yang wajar, sekali ejakulasi (pancutan air mani) biasanya memiliki Volume 3-5 cc.dalam tiap cc dapat mengandungin 20 juta sel sperma yang tumpah pada rahim.

Akan tetapi tidak keseluruhannya tumpah kerahim apabila si isteri terus duduk dan berdiri ataupun baring dengan senget setelah pancutan suami.

Daya tarikan gravitasi sangat berperan penting dalam hal ini yang mengakibatkan hanya sebagian kecil sperma yang masuk kedalam rahim.

Ingat 200 sel sperma yang akhirnya bertemu dengan sel telur hanya 1 yang akan melakukan pembuahan dari Beratus sel sperma yang anda hasilkan,Perlu saya ingatkan suami yang pancut awal akan memiliki air mani yang lebih encer dan tidak berkualiti.

Oleh sebab itu ketika berhubungan intim anda perlu bertenang Jika anda mahukan sperma yang kental dan jumlah sperma yang banyak tumpah kedalam rahim isteri jangan terlalu awal mencabut penis anda dari vagina isteri.(beri sedikit masa)

Posisi yang perlu anda lakukan jangan benarkan isteri berdiri ataupun duduk setelah ejakulasi,sebaiknya berbaringlah terlentang dan mengganjal bagian bokong dengan bantal sehingga posisinya meninggi dan mulut rahim ternganga.(lakukan sampai setengah hingga satu jam.atau anda juga dapat membiarkannya langsung tidur dengan kekal posisi seperti itu.

Sehingga apa yang terjadi selepasnya,itu bukan kemampuan kita sebagai manusia untuk mengetahuinya.“ketidak suburan adalah punca anda belum berhasil mendapat keturunan yang hidup selepas melakukan hubungan seks yang teratur”

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.