Keputihan Berbulan Bulan, Dedah Anak Jadi Mangsa Rogol Bapa Kandung Selama 4 Bulan

Dipingir hati saya seperti di cucuk dengan pisau tajam, sakit sangat hingga susah saya nak ungkapkan, ”itulah kata kata seorang ibu kepada jpn.com pada 23.05.2016, berkait tragedi malang yang menimpa anak perempuannya bunga berusia 8 tahun yang menjadi mangsa pemuas nafsu ayah kandungnya sendiri selama 4 bulan.

Ibu mangsa adalah merupakan seorang bekas pekerja pembantu rumah di malaysia yang menikah dengan rohman sekitar tahun 2006 lalu.

Pada pertengahan tahun 2015 rohman pergi merantau hingga kini tidak pernah balik ke kampung, selang seminggu anak perempuannya yang masih berumur 8 tahun terus menanyakan dimana ayahnya.

Pada ketika itu, bunga mengalami sakit demam dan keputihan pada kemaluan tanpa diketahui sebab dan puncanya, keesokan hari bunga kembali menanyakan dimana ayahnya, ibu mangsa yang geram kerana menyangka anaknya demam kerana terlalu rindukan ayahnya lalu ibu berkata kepada bunga” ayah kamu dah mati”

Selepas mendengar kenyataan ibu, yang ayahnya dah mati, bunga baru berani menceritakan perangai ayahnya sebenar, kekejaman ayahnya selama 4 bulan sebelum pergi merantau.

“Saya terkejut bagaikan disambar petir apabila bunga anak saya mengatakan bahawa dia dipaksa bersetubuh oleh ayahya sendiri selama 4 bulan setiap hari”

“Saya terus membawanya ke klinik untuk pemeriksaan, pihak hospital mengsahkan bahawa anak saya menjadi mensa rogol, kemaluan anak luka teruk kerana kekarsan seksual”.katanya.

Ibu bunga pun membuat laporan polis, namun sayang rohman sudah larikan diri ketika kami tahu pekara sebenar, sehinga kini tidak diketahui dimana hingga menyukarkan pihak polis untuk menangkapnya.

Ibu bunga menceritakan sejak peristiwa itu anaknya mengalami kesakitan kemaluan dalam waktu yang sangat lama, bunga juga mengalami keputihan selama berbulan bulan.

Menurut ibu mangsa rohman suaminya sememangnya memiliki nafus seks yang sangat kuat” kalau di ikutkan dia memang mahu melakukan setiap jam, saya pernah membawanya ke doktor pakar pada tahun 2013, doktor itu mengatakan suami saya mengidap hypersex, cuma saya tidak sangka ia sanggup menjadikan anak kandungnya sebagai nafsu ”kata ibu mangsa.

Pihak polis Lamandau AKBP mengakui pihaknya memang berhadapan dengan perkara sukar untuk menangkap rohman(suspek). difahamkan kali terakhir rohman pernah berada di sumatra dan selalu berpindah pindah.

Akan tetapi anggota khusus yang dikirim sejak 3 bulan lalu telah berjaya menangkap rohman pada sabtu 21 .o5.2016 kelmarin dijawa barat.

Rohman yang bekerja sebagai penjual danging ayam, mengakui atas kesalahannya, ketika ditanya berapa kali dia melakukan perkara itu kepada bunga anak kandungnya sendiri,dia menjawab “tidak tahu berapa kali, tapi dalam satu hari saya melakukannya sampai 3 ke 4 kali “katanya tertunduk.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.