Lagi Kes Bangla Buat Hal. Tolong Sebarkan Agar Tertangkapnya Bangla Ini.

Sebuah facebook milik Izni Farok telah menaikkan tiga keping gambar bangladesh yang didakwa telah membawa lari duit milik syarikat, dan tidak menyatakan nama syarikat.

Beliau Mengharap pihak media sosial seperti penguna facebook, mengviralkan perkongsian ini agar tertangkapnya bangla-bangla tersebut.

Kenyataan Izni Farok (Salam semua selamat pagi. Berikutan kes 5 bangla yang lari pagi semalam di katakan berada di station bas larkin. Mungkin sudah keluar dari Johor Bahru)

Ciri-ciri lelaki bangladesh yang lari
1. Seorang Berjanggut lebat tak pandai
cakap melayu
2. Seorang Botak kepala, tak pandai
cakap melayu
3. Seorang PATAH KAKI, menggunakan
tongkat.

Kalau sesiapa ada terjumpa di mana-mana boleh direct contact +6017-7724987.

SAYA MOHON TOLONG SHARE DAN SEBARKAN 🏻 Terima kasih semua yang bantu share

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.