Penemuan Mayat Bayi Mengejutkan Penduduk Kampung, Hasil Sumbang Mahram Ibu Dan Anak.


Menurut penduduk (nelayan) ketika itu dia melihat beg berwarna hitam tersangkut di akar pokok bakau. kemudian dia membukanya dan mendapati mayat bayi yang masih bertali pusat dibalut dengan plastik berwarna hitam. serta sekeping gambar foto kemudian dia melaporkan kepada pihak polis.

Perkara ini di siasat oleh pihak polis lombok dan dapat menangkap seorang lelaki  yang berusia sekitar 21 tahun dimana lelaki tersebut adalah orang dalam gambar yang ditemui terselit di dalam beg berisi mayat bayi tersebut.

Suspek yang mengaku kesalahannya itu dilakukan bersama ibu kandungnya sendiri semenjak tahun lepas, hubungan terlarang itu di lakukan semenjak ibunya balik dari malaysia setelah 17 tahun tidak balik menjenguknya.

menurut sumber Lotim.com suspek ditinggalkan ibunya di lombok ketika masih berumur 3 tahun selama itu dia di jaga oleh neneknya kerana bapa kandung sudah meninggal dunia, ibunya menetap di malaysia selama 17 tahun dan tidak pernah balik.

Lelaki 21 tahun itu juga mengatakan hubungan terlarangnya itu di buat langsung tidak ada unsur paksa,”ketika itu saya mabuk, saya datangi mama saya untuk bersetubuh” katanya ringkas.

Setelah beberapa kali membuat hubungan terlarang dengan ibunya, sehinga ibunya mengandung dan setelah melahirkan, bayi hubungan ibu dan anak itu terpaksa dibuang kerana takut perbuatan mereka di ketahui oleh penduduk kampung.

Suspek juga mengaku, bahawa bayi itu di buang atas persetujuan keduanya, mama saya juga ikut ketika bayi dibuang, katanya

Menurut pengakuan Adik kandung ibunya, kakaknya itu sekarang adalah isteri kepada seorang lelaki bernama Syam yang kini tinggal di malaysia.

Saya yang menikahkan kakak dan syam dua tahun lalu di malaysia, kerana kebetulan saya berada di situ. setelah lima bulan menikah, suaminya suruh kakak saya pulang untuk tengok anaknya dikampung.

Sampai di kampung kakak saya terkejut melihat anaknya yang sudah dewasa, ketika tingalkan anaknya itu baru berusia 3 tahun dan bertemu ibunya setelah dia berusia 20 tahun, katanya.

Sementara itu ibu NR kini di rawat di hospital, katanya selepas ibu Nr sembuh dari luka bersalin, kes akan mula di bicarakan di mahkamah dalam masa terdekat. E-berita.org

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.