Kisah Enno Parinah Yang Tidak Boleh Dilupakan Suara Burung Hantu Sepanjang Malam Petanda Anak Gadis Dibunuh Dengan Kejam.

Ketika ini pihak polis telah menahan 3 suspek utama pembunuhan gadis berusia 18 tahun Enno Parinah yang ditemui meninggal dunia dengan kayu cangkul di kemaluannya.

Tertuduh pertama bernama Rahmat 15 tahun yang merupakan kekasih mangsa di tangkap setelah di dapati biliknya berlumuran darah, selain dari pada itu dia juga memiliki handphone mangsa.

Difahamkan punca pembunuhan adalah kerana masalah hubungan cinta dan asmara, ketiga-tiga suspek yang berumur 15 tahun, 20 tahun dan 24 tahun itu mengatakan mereka mengenali Enno dan bekerja sama melakukan pembunuhan itu.

Salah seorang suspek mengaku adalah kekasih mangsa sejak dari persekolahan.

Keluarga mangsa yang di maklumkan tentang penangkapan pembunuh anak gadisnya itu turut hadir di balai polis Mapilda Metro Jaya.

Mahfudoh abang mangsa mengaku kali terakhir melihat adik kesayangannya itu ketika Enno balik kekampung halamannya pada Jumaat 06.05.2016 awal bulan ini.

Manakala Fikri ayah mangsa mengatakan ketika dia menghantar anak gadisnya itu balik semula dalam perjalanan mangsa ada bercerita bahawa dia bertengkar dengan seorang wanita.

Dia mengaku pertengkaran itu berlaku di tempat kerjanya Pt Polyta Global Mandiri.. tapi selepas bertengkar katanya dia menertawakan wanita itu ketika lalu di hadapannya.

Dia balik ke kampung pada Jumaat awal bulan, pada Jumaat ini dia sudah meninggal dunia, sebelum malam kejadian anak saya sempat menelefon saya menceritakan bahawa dia bergaduh dengan seorang wanita berkaitan hubungan cinta, tapi anak saya tidak bagi tahu dengan jelasnya.

Tapi dia ada mengatakan bahawa dia di ugut dan di seret keluar, dalam panggilan telefon itu anak saya juga mengatakan bahawa dia akan membawa sesuatu untuk keluarganya di rumah, katanya.

Sementara ibu mangsa bercerita ketika mendengar masalah anak gadisnya itu Enno pernah mengatakan pada saya ketika dia balik kampung “kalau tidak boleh cara halus cara kasar saya lakukan” tapi saya tidak tahu apa maksud kata-katanya, luah ibu mangsa.

Manakala malam kejadian keluarga itu juga mengaku bahawa mendengar suara burung hantu di sekitar rumah mereka sepanjang malam.

Saya merasakan ada sesuatu yang tidak kena dengan anak gadis saya, ceritanya tentang pergaduhan itu membuat saya menelefonnya dengan segera, beberapa kali saya cuba namun panggilan telefon tidak berjawab.

Hinggalah keesokan harinya saya di maklumkan rakan sekerjanya bahawa anak gadis saya  di temui meninggal dunia, katanya
Gambar Mangsa
Cangkul Yang Digunakan
Mangsa Mati Dibunuh Guna Cangkul

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.