Wanita Ini Hempab Bayi Guna Batu Lesung Kerana Kecewa Kekasih Tak Mahu Bertanggung Jawab.

Kecewa dan Malu diketahui orang kampung kerana melahirkan seorang bayi hasil dari hubungan haram, seorang ibu sanggup membunuh dengan mencekik dan memijak sebelum menghempap bayinya menggunakan batu hingga tubuh bayi itu hancur.

Perbuatan terkutuk itu di lakukan oleh Lela berusia 40 tahun Telah membuatkan penduduk kampung karang gempar. Mayat Bayi lelaki yang dipercayai lahir pada 22.05.2016 kelmarin telah pun dibedah siasat dan mendapati luka di seluruh badan dipercayai terkena hentaman benda keras di tubuhnya. tulang tulang bayi juga di dapati patah.

Menurut pengakuan lela, ia telah telanjur dengan seorang lelaki berusia 50 tahun yang merupakan penduduk kampungnya.

Kesal kerana kekasihnya itu tidak mahu bertanggung jawab, ia kemudian membunuh bayi itu dengan kejam.

“Saya kesal dengan dia kerana tidak mahu bertanggung jawab, padahal sebelumnya dia sudah berjanji nak bernikah dengan saya, kekesalan itu saya lepaskan kepada bayi saya, saya melahirkannya sendiri, saya bunuh sendiri. kata lela pada pihak polis purbolinggo jawa tengah 24.05.2016.

Lela mengaku selepas ia melahirkan bayi itu tanpa bantuan siapa pun, dia terus mencekik dan memijaknya hingga terdengar bunyi tulang patah, berang kerana bayi masih menangis kemudian ia mengambil batu lesung dan menghempap bayi malang itu dan menanam di belakang rumah.

Ketua polis AKP.M Gunawan mengatakan perbuatan keji lela dapat dihudu setelah ada seeokor anjing mendekati dan cuba mengorek tanah yang tidak terlalu dalam itu.

Kakak lela yang berkebetulan lalu di sekitar kawasan merasa janggal kerana ada seekor anjing cuba menarik-narik kain berdarah dari dalam tanah berhampiran rumah adiknya.

Ia pun menghampirinya dan menggalinya hingga ia menemukan mayat bayi malang tersebut..

Tidak menunggu lama, ia pun menceritakan perkara itu kepada ketua kampung untuk segera dilaporkan kepada pihak polis.

Selanjutnya Lela ditahan dengan pengakuannya sendiri dan dibawa ke hospital untuk mendapat perawatan.

Ketika anggota polis membuat pemeriksaan dirumah lela, mereka menemui pisau digunakan untuk memotong tali pusat bayi, kain berdarah, dan juga batu lesung yang penuh dengan darah serta beberapa cebisan danging yang melekat di batu lesung itu.

Untuk pertanggung jawapan suspek, akan terima hukuman 15 tahun penjara, manakala kekasihnya itu yang memiliki isteri dan anak itu masih dalam burunan polis yang di fahamkan hilang secara tiba tiba.-E-berita.org

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.