Gadis OKU Mengaku Bercinta Dengan Ayah Hingga Mengandung 7 Bulan.

Ketua dan wakil perlindungan kanak-kanak mengadakan mesyuarat di salah satu rumah di kampung kejadian setelah mengetahui ada gadis mengandung dari hasil sumbang maharam.

Seorang Wanita merupakan Orang Kurang Upaya 32 yang tidak boleh bercakap, tidak menyedari bahawa dirinya telah menjadi mangsa ayah kandungnya sendiri.

Bahkan dia tidak tahu bahawa ayah kandungnya itu 54 tahun telah ditangkap  oleh pihak polis aceh kerana kesalahan, sumbang mahram dengan anak kandung sendiri.

Menurut keterangan jiran mangsa, wanita berusia 32 tahun itu tidak bersekolah, dan tidah boleh bercakap serta tidak tahu baca tulis,  mungkin dia sendiri tidak tahu tentang hukum hakam hubungan seksual dengan ayahnya sendiri bertentangan dengan agama.

Setelah wanita itu tidak melihat kelibat ayahnya selama 2 hari, dia bertanya dengan bahasa isyarat kemana ayahnya menghilang?

Gadis malang itu juga dipahamkan mencari ayahnya sampai kekebun. ”Saya sudah memahamkan bahawa hubungan cinta yang dia jalin dengan ayahnya itu haram dari hukum agama, tapi dia memarahi saya” kata jiran mangsa yang namanya tidak mahu didedahkan itu pada pemberita pada 08.06.2016

Sementara itu seorang rakan mangsa yang juga merupakan jirannya mengaku baru mengetahui bahawa wanita itu hamil setelah usia kandungan 7 bulan pada 27 mei lalu.

“Saya sangat rapat dengan dia, saya tanya apakah kamu mengandung? dia jawab iya, dia tunjukkan baghagian perutnya dengan riak muka yang bahagia.”

“Kemudian saya membawanya ke klinik kesihatan untuk mengesahkan, selepas itu saya tanya siapa ayahnya, dia enggan untuk menberitahu, kemudian saya laporkan kepada ketua kampung, barulah mereka membuat laporan polis” ujar rakan mangsa.

Berdasarkan siasatan yang dikumpul pihak eberita dari  jiran mangsa dan juga rakannya. perbuatan itu disyaki dilakukan oleh ayah kandung mangsa sendiri yang dilakukan lebih dari sepuluh kali.

Menurut Jiran Mangsa, Perbuatan sumbang mahram itu paling kerab di lakukan di kebun milik mereka, lebih menyedihkan hubungan terlarang itu dilakukan semenjak isteri suspek mengalami sakit lumpuh sejak lima bulan lalu. eberita nusantara news

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.