Kronologi Dan Punca Kemaluan Gadis Disumbat Kayu Hingga ke Rahim Oleh Bekas Kekasih.

Bunga 15 gadis malang yang hampir sama nasib dengan eno, menjadi mangsa kekerasan seksual yang dilakukan oleh 4 lelaki bukan hanya di rogol bahkan kemaluannya turut di sumbat dengan sebatang kayu.

Akibat dari perkara itu bunga terpaksa di rawat di hospital dengan luka di kemaluan dan kecederaan di rahim  dan mengalami pendarahan hingga dokter terpaksa membuat pembedahan.

Antara pelaku adalah
N:17 Tahun (bekas kekasih bunga)
RT:21 Tahun
RS:17 Tahun
0:20 Tahun

Kejadian yang berlaku turut menjadi liputan media tempatan. Bagaimanapun kronologinya di ceritakan oleh bunga sendiri tentang kejadian malang yang menimpanya sewaktu balik daripada masjid.

Menurut bunga, saat itu dia baru balik dari masjid dan bertemu dengan N(bekas kekasih) ,dan N mengajak bunga untuk bersembang. Lalu N menutup mulut bunga bersama tiga rakannya dengan tiba-tiba

“Seingat saya mereka menutup mulut lalu menyekap saya”,kata bunga mengingat kejadian itu semula.

Lalu ke empat-empat lelaki itu merogolnya dengan bergilir-gilir, bunga juga menceritakan bahawa kemaluannya terasa seperti di tusuk-tusuk dengan sepotong kayu beberapa kali, sakitnya hanya Allah yang tahu, selepas itu dia tidak sedarkan diri.

“Ketika saya sedar, saya sudah tidak berpakayan, dan N Bersama rakan0-rakannya sudah tidak ada”.kata bunga.

Bunga kemudian balik kerumah, dan mengadukan perkara itu kepada orang tuanya, ia kemudian di bawa ke klinik kesihatan namun di dirujuk ke hospital Mongisidi Manado kerana kecederaan yang serius.

Setelah ayah bunga membuat aduan kepada polis pada jumaat 03.06.2016 , 4 suspek terus di tangkap tanpa perlawanan.

suspek utama pekas kekasihnya setelah di tangkap mengaku melakukan perbuatan itu kerana cemburu terhadap mangsa yang sudah memiliki kekasih lain.
“Saya tidak ingin melihat wanita yang pernah saya cintai jatuh kepada lelaki lain, saya juga terinspirasi dari kejadian eno yang saya lihat di tv”,katanya kepada pihak polis manado.

Menurut ketua polis Manado AKBP Suprayitno mengatakan sebelum ini 5 orang telah ditahan,, namun dari hasil soal siasat hanya tiga orang yang melakukan kekejaman itu, yang dua lagi hanya melihat ,katanya. e-berita.org

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.