Video Detik-Detik Cemas Tanah Runtuh, 47 Orang Mati Tertanam dan 15 Orang Lagi Hilang.

Pasukan penyelamat masih lagi giat mencari mangsa tragedi tanah runtuh dan banjir di wiayah purworejo jawa tengah sejak kelmarin.

Akan tetapi hingga kini, Sepertimana yang dilapor BBC indonesia proses pencarian masih dijalankan siang dan malam. Hingga hari petang  ditemui 47 mangsa mati dan 15 lagi dinyatakan hilang.

Mangsa terselamat cerita detik cemas.

Salah seorang mangsa yutinem mengatakan pada hari kejadian sabtu, dia dan keluarganya sedang berada di rumah dimana pada masa itu hujan lebat.

Yutinem mengatakan  dia mendengar suara seperti pesawat Dan guruh, kemudian dia mengejutkan putrinya yang sedang tidur, ketika itu tanah mulai berjatuhan menimpa rumahnya.

Kedua-dua beranak tersebut berjaya keluar melalui tingkap rumah mereka Kerana pintu belakang dan depan rumahnya sudah dipenuhi tanah .akan tetapi suami Yutinem terjatuh dan tertimbun tahan hingga kini masih belum ditemui.

Sekarang rumah saya sudah rata seperti tiada apa-apa, sekarang saya dan anak tinggal bersama dengan 209 orang mangsa lain. katanya.-e-berita.org





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.