Isteri Tuntut Cerai Selepas Malam Pertama Kerana Suami Mati Pucuk.

Seorang gadis 19 tahun yang baru saja mendirikan rumah tangga beberapa minggu lalu menuntut cerai ke atas suaminya kerana dia mendapati bahawa suaminya mati pucuk.

Gadis tersebut mengetahui suaminya mati pucuk ketika malam pertama selepas mereka sah menjadi suami isteri.

Setelah mengetahui suaminya tidak mampu di atas ranjang, gadis tersebut segera menuntut cerai dan berjanji akan mengembalikan duit hantaran serta aset yang sama nilainya , tuntutan tersebut telah dipersetujui pada Julai tahun lalu.

Keluarga gadis tersebut menyokong penuh tindakkan anak mereka, penceraian segera dilakukan untuk mengelakkan tuduhan mandul ke atas anak gadis mereka.

Sebelum akhir bulan lalu kedua belah keluarga tersebut telah membuat pertemuan dan mereka baru mengetahui punca sebenar mengapa menantu mereka pulang ke rumah ibu bapanya tanpa sepengetahuan mereka, Keluarga gadis tersebut juga menerangkan agar dia mencari keadilan.

 “Pada malam pertama saya menyedari suami saya mati pucuk”di kampung saya beberapa perkahwinan hancur di awal pernikahan mereka, namun tidak seorang pun menyebut mati pucuk sebagai puncanya, katanya pada pemberita.

Pada jumaat kelmarin gadis itu ditemani penjaganya ke pejabat agama , penduduk kampung mula mengata tentang dia berikutan hal tersebut.” namun baginya biarlah apa orang nak kata sekalipun.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.