Remaja Maut Dipaksa Gugurkan Kandungan Oleh Kekasih

Mauren mengakui bahawa dia hamil 4 bulan
Seorang remaja wanita yang baru sahaja habis belajar meninggal dunia secara misteri tanpa di ketahui punca dan sebabnya.

Akan tetapi pada selasa 25.07.2016 kubur gadis 19 tahun yang maut secara misteri itu kembali di gali atas permintaan ahli keluarganya untuk mengetahui punca kematian anak mereka.

Suebaidah ibu kepada mangsa Mauren 19 mengatakan bahawa ketika majlis konvokesyen anaknya itu, dia berasa amat curiga apabila melihat perut anak gadisnya itu yang semakin besar,” perut Mauren kelihatan buncit ketika mengenakan gaun” katanya kepada pemberita

Setelah saya memujuk, Mauren mengakui bahawa dia hamil 4 bulan hasil dari hubungan cinta dengan kekasihnya. Setelah itu saya ke rumah kekasihnya untuk memaklumkan kepada ahli keluarga kekasinya itu dan meminta agar dia bertanggung jawab, sambung Soebaedah.

Akan tetapi selang dua hari kemudian Mauren mengalami pendarahan sehingga mengakibatkan keguguran. Namun ketika itu ahli keluarga tidak terfikir langsung mengenai punca penyebab keguguran tersebut.

Namun lama-kelamaan kesihatan Mauren semakin teruk dan mengalami sesak nafas hingga meninggal dunia.

Misteri kematian Mauren akhirnya terbongkar bahawa sebenarnya Mauren di paksa oleh kekasihnya untuk menggugurkan kandungan dengan meminum cecair yang di campur dengan lotions anti nyamuk dan tepung ragi.

Keluarga mangsa berharap jika cecair itu yang membuat mereka kehilangan anaknya maka mereka berharap kekasih Mauren dikenakan hukuman yang setimpal dengan kesalahannya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.