Baru Seminggu Berkahwin Isteri Minta Cerai Kerana Suami Enggan Penuhi Permintaan Isterinya

Perkahwin baru seminggu, Sephia berusai 30 tahun telah pun meminta penceriaan kepada suaminya Juan, kes itu juga telah dibawa ke makamah syariah Indonesia untuk didengar.

Namun sephia masih mempersoalkan tindakan suaminya yang terlalu sensitif dengan hubungan intim mereka yang terlalu mengikut agama.

Sephia adalah seorang janda yang tidak memiliki anak dan memiliki kerjaya yang bagus, jadi tidak hairan Juan yang sanggup menikahinya.

Akan tetapi pernikahan mereka cuma bertahan seminggu kerana Sephia tidak puas hati perangai suaminya yang tidak mahu berhubungan intim melalui belakang.

Ketika menungu didalam makhamah, Hakim Bertanya kepada Sephia Punca dia meminta cerai terhadap suaminya. 

Sephia berkata bahawa suaminya Juan tidak boleh memuaskannya di ranjang, namanya hubungan intim tidak kira pada tempatnya tapi lebih pada kenikmatannya, bila hanya satu tempat saja yang merasakan kenikmatan buat apa dipertahankan” kata Sephia kepada Hakim Makamah.

Hakim tidak faham maksut Sephia yang berkias-kias ketika bercakap, menyebabkan Hakim bertanya sekali lagi punca permohonan cerai.

Selepas bercakap pasal hubungan intim bersama suami dengan hakim, akhirnya Sephia mengaku bahawa dia minta cerai kerana suaminya tidak mahu lewat melalui belakang.

“Sebenarnya saya tidak suka berhubungan intim tempat normal, mungkin sudah nasib saya yang pernah dirogol sehingga trauma dan ketagih sampai sekarang” sambungnya.

Sephia menitiskan air mata menyingkap kembali masa silamnya yang ngeri bahawa dia pernah di rogol oleh pemandunya sendiri beberapa kali lewat belakang ketika suami pertamanya bekerja.

Namun kerana merasa berdosa dia kemudian melaporkan kejadian itu kepada suami dan pihak polis pada tahun 2010.

Selepas kejadian itu ada yang tidak kena dengan kehendak seks Sephia ketika berhubungan intim dengan normal Bersama suaminya.

Dia mengeluh kepada suaminya dan timbul pergaduhan hingga akhirnya bercerai. Saya tak sangka bahawa suami yang kedua saya ini juga tidak memenuhi permintaan batin saya ‘katanya.

Hakim yang terkejut dengan pengakuan berani Sephia, bagaimana pun mengingatkan Sephia tentang yang haram  dan halal, setelah memberikan nasihat menerusi pandangan islam berkaitan seks dubur hakim mengarahkan Sephia untuk berjumpa doktor dan tangguhkan kes penceraian mereka. 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.