Budak 2 Tahun Tertelan Ular Hidup-Hidup

Arsanah, seorang bayi yang masih berusia 2 tahun mengalami keganjilan selepas ibunya mendakwa bahawa anaknya itu telah termakan seekor ular hidup-hidup.

Peristiwa aneh itu diketahu oleh ibu saat bayi tersebut hampir menelan setengah baghaian badan ular itu,

Ibu Arsanah mengatakan bahawa dia terkejut setelah melihat bahagian ekor ular tersebut bergerak-gerak di hujung mulut anaknya.

“Setelah saya buka mulutnya saya terkejut, dan menari keluar ular itu, tapi hanya tinggal ekornya sahaja”.katanya pada pemberita.

Lebih mengerikan Arsanah mengatakan selepas kejadian itu anaknya selalu muntah dan mengeluarkan sisik ular” kalau anak saya berak juga mengeluarkan darah” katanya.

Risau tentang keadaan anaknya Arsanah membawa anaknya itu ke klinik kesihatan.

Dokter mendapati keadaan kesihatan bayi Arsanah semakin teruk selain dari mengalami gangguan pernafasan dan cirit-birit.

Diketahu kawasan perumahan Arsanah yang berada tepat di pinggir sawah, dan selalu dilihat kelibat ular di situ.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.