Kelibat Keranda Mayat Terbang Menakutkan Orang Kampung.

Semenjak tiga minggu lalu, Warga Sewangan Baru di hantui rasa takut dengan adanya cerita bahawa beberapa orang kampung telah melihat keranda mayat terbang dengan sendirinya.

Seorang suri rumah bernama Ika telah jatuh sakit, dia dikatakan telah melihat sendiri Keranda Terbang sekitar jam 11.00 malam ketika itu ika baru pulang dari mengaji, "setelah melihat kejadian menakutkan itu ika terus jatuh sakit. kata suaminya

Keranda mayat terbang sudah tiga kali dilihat oleh orang kampung di bulan ogos ini kali terakhir dilihat pada 14 ogos 2016 malam.

Menurut saksi suara seorang perempuan meminta tolong kerap terdengar dari dalam keranda tersebut, selain daripada itu juga tercium bau mayat yang sangat kuat.

Edi Supini salah seorang saksi yang pada awalnya tidak percaya denga keranda terbang tersebut berkata ” ini bukan isu lagi,saya pun pada awalnya susah nak percaya, tapi pada minggu kelmarin saya melihatnya sendiri, keranda berjalan seperti di usung tanpa orang, katanya

Bagaimanapun isu keranda mayat terbang di adukan kepada pihak polis, Harry Kurniawan ketua Polis depok berkata ”Kami telah menerima laporan dan kami akan siasat, setelah kejadian ini ramai orang kampung yang takut keluar malam, kami telah menghantar beberapa anggota untuk berjaga malam, katanya.

Apabila di tanya mengenai kejadiaan ini, Harry berkata berkemungkinan kejadian keranda mayat terbang berkait dengan pengaman ilmu hitam katanya pada pemberita,16.08.2016.

Lokasi keranda mayat selalu di lihat,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.