Kemaluan Bengkak Dan Bernanah Akibat Mengamalkan Minyak Yang Diberikan Rakannya

Gambar Hiasan
Seorang lelaki berusia 25 tahun hanya mampu terbaring di katil hospital setelah kemaluannya dibedah oleh doktor pakar, kerana perbuatan kurang bijak yang dilakukannya.

Keadaan pesakit yang masih menjalani hukuman penjara 1 tahun ini nampak lemah namun masih boleh menghulurkan salam ketika di temubual oleh wartawan.

lelaki yang bekerja sebagai pemandu bas ini nampak menyesal atas apa yang dia lakukan.

Pada mulanya dia di tawarkan oleh seorang rakan yang menawarkan sebuah cecair yang di suntikkan pada bahagian kemaluan kononnya agar kemaluan menjadi tambah besar dan panjang.

Perkara itu dilakukannya 3 bulan sebelum dia di masukkan ke dalam penjara atas kes samun.

“sebelum di penjara saya sempat Mengamalkan dengan menyuntikkan minyak buah keras di kemalauan saya, awalnya tidak ada sebarang masalah, namun lama kelamaan alat kelamin saya membengkak dan bernanah, saya sangat menyesal dan tidak seorang pun rakan dan saudara yang datang melihat keadaan saya” katanya

Ketika ditemui wartawan tangan beliau masih digari di katil hospital dan ditemani seorang anggota polis, anggota bernama Azhar menjelaskan kepada wartawan bahawa tertuduh masih dalam tahanan penjara dan dibawa ke hospital akibat perbuatannya sendiri.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.