Sedih!!! Anak Enggan Tinggalkan Keranda Jenazah Ibunya.

kesedihan amat dirasai oleh seluruh ahli keluarga
Khayne masih tidak faham dengan kematian
Masih tidak faham dengan kematian dan berharap ibunya bangun semula, itulah yang di alami oleh seorang kanak-kanak yang tidak mahu meninggalkan keranda jenazah ibunya yang sudah meninggal dunia.

Kanak-kanak bernama Khayne itu seorang yang bertubuh kecil mungil dan berambut pendek dengan wajah yang betul-betul kesedihan.

Ibu Khayne dikatakan meninggal dunia ketika melahirkan adiknya, kesedihan amat dirasai oleh seluruh ahli keluarga tapi berbeza dengan Khayne yang masih menganggap ibunya sedang tidur dan dia sanggup menunggu dengan harapan ibunya akan terjaga dari tidurnya.

Satu soalan yang di tanyakan oleh khayne kepada Gabrielle iaitu salah seorang ahli keluarga ibunya telah di kongsikan di dalam kisah ini.

Khayne bertanya ”kenapa ibu dia tidak bangun-bangun? Kenapa saya tak boleh tidur di samping ibu dan kenapa ibu tidak mahu memeluk saya lagi”.

Gabrielle mengatakan dia tidak mampu untuk menjawab soalan Khayne itu, saya hanya memilih untuk berdiam  diri sambil menahan kesedihan. Bagaimana untuk anda menjelaskan kepada si kecil apabila dia bertanya, “Kenapa aku tak boleh tidur di sebelah ibuku,”… Ini sungguh menyentuh perasaan.

“Khayne mengambil kerusi lalu memanjat keranda untuk memeluk ibunya yang berada di dalam keranda tersebut. Spontan hati aku berhenti melihatnya.

Kami semua mendoakan bayi Kaye yang baru lahir kerana dia berada dalam keadaanya kritikal.”

“Suasana setiap malam begitu senyap. Ketika orang ramai beransur balik dan mengucapkan selamat tinggal,  Khayne hanya bersendirian di sana dan tidak ada sesiapa pun yang mengajaknya bermain.

Selama lima hari Khayne lebih suka berada di sana, menyalakan kipas angin kerana dia berasa lebih selesa di sebelah keranda ibunya..”

Tidak menghairankan sangat apabila anak lelaki ini tidur dan sama sekali tidak berganjak dari sebelah keranda ibunya selama lima hari” tulis Gabrielle.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.