Tak Puas Dengan Suami, Isteri Nekad Jalin Hubungan Dengan Bapa Mertua.

Hanya kerana tidak puas hubungan batin dengan suami, isteri nekad jalin hubungan cinta dengan bapa mertua sendiri.

Qaren 30 yang baru 6 bulan menikah dengan suaminya terpaksa di hadapkan ke Makamah Syariah Indonesia atas kes sumbang mahram dan perceraiannya.

Menurut Qaren suaminya cepat habis ketika melakukan hubungan intim, itulah penyakit yang di hadapi suaminya, berkali-kali dia pergi untuk berubat namun hasilnya tetap sama.

Sebagai seorang isteri tentu pekara itu menjadi satu kekecewaan yang teramat sangat hingga dia sanggup bermadu kasih dengan bapa martuanya sendiri kerana tidak pernah puas dengan suaminya.

Qaren mengaku bahawa kecurangan itu bermula sejak 3 bulan lalu, ketika dia dan suami bertengkar berkaitan hubungan seks mereka.

Mereka yang tinggal sebumbung dengan bapa mertuanya yang kebetulan sudah 5 tahun menduda melihat pergaduhan itu.

Kami melakukannya ketika suami saya bekerja, pernah sekali saya baru bersetubuh dengan suami tapi tak puas kemudian saya pergi ke bilik bapa mertua saya” kata qaren dengan nada menyesal.

Selain itu qaren juga mengaku bahawa bapa mertuanya jauh lebih hebat di ranjang berbanding suaminya yang masih muda.

Bagaimanapun pasangan ini dalam proses bercerai sementara bapa mertua Qaren menghilangkan diri kerana merasa malu kepada ahli keluarga terutama anak kandungnya sendiri.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.