Video Lelaki Ini Tersilap Langkah Cuba Melamar Kekasih Dengan Menggunakan Rumah

VIDEO yang tersebar menunjukkan lelaki itu melamar kekasihnya sebelum wanita terbabit beredar dengan marah.

Beijing: Seorang lelaki nyata tersilap langkah apabila cuba melamar kekasih hatinya dengan menggunakan rumah sebagai umpan ketika mengajak wanita itu mengahwininya.

Dalam kejadian di Deyang yang dirakam dan tersebar di Internet, lelaki itu dilihat melutut di depan kekasihnya sambil memegang bunga dan menggunakan megafon untuk memberi ucapan panjang menggambarkan cintanya pada wanita berkenaan.

Dia kemudian menyerahkan jambangan bunga, cincin dan dokumen merah kepada kekasihnya sambil berjanji meletakkan nama wanita itu sebagai pemilik bersama rumah mereka kelak, lapor akhbar Huanqiu.

“Jika kamu bersetuju berkahwin, saya akan terus meletakkan nama kamu pada rumah ini,” katanya.

Wanita itu yang pada mulanya nampak terharu dan seolah-olah mahu menerima lamaran berkenaan terus berubah air muka sebaik teman lelakinya menyebut ‘umpan’ berkenaan.-Harian Metro

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.