Video Mahasiswi Tak Malu Kongsi Posisi Di Media Sosial, Menyebabkan Kemarahan Netizen.

Tidak diketahui punca seorang wanita yang menamakan dirinya Zahra seorang mahasiswi berani memperagakan tips seks bermula dari aksi meraba, bercium, blowjob sehingga melakukan aksi seks di laman media sosial.

Tanpa rasa malu gadis itu juga mendedahkan bahawa ketika dia melakukan hubungan intim kali pertama bersama dengan kekasihnya di sebuah kebun, dia dapat merasakan sensasi kenikmatan seks.

Sejak itu Zahra mengatakan bahawa dia suka di sentuh di bahagian telinga sebelum kelangkah yang seterusnya kerana sensitiviti itu membuatkan dia terangsang.

Saya paling suka di cium-cium di bahagian telinga, gaya seks yang paling saya suka di kang&*(&**7), doggy style saya kurang minat, katanya dalam video tersebut

Tersebarnya video tersebut telah menimbulkan kemarahan netizen kerana dia di anggap meperlekehkan agama islam, apabila ditanya bila kali terakhir dia melakukan hubungan intim, Zahra menjawab tanpa segan silu bahawa kali terakhir dia melakukan hubungan intim adalah beberapa bulan lepas bersama kekasihnya di rumahnya sendiri.

Zahra juga mengaku selepas dia melakukan seks pada kali pertama dia telah mula menjadi ketagih dengan aktiviti seks dan dia selalu melakukannya di hotel-hotel murah bersama dengan kekasihnya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.