Gadis Bunuh Diri Kerana Tunangnya Mahu Pergi Merantau

Melayu Deli: Seorang gadis bernama Ratna Sari yang baru barusia 21 tahun ditemui tergantung di bilik tidurnya oleh ayah tiri mangsa.

Gadis itu disyaki bunuh diri dengan menggantung diri kerana sedih ditinggal tunang yang ingin pergi merantau.

Menurut laporan ayah tiri mangsa dan ibunya menemui anak mereka pada jam 3.00 petang sebaik mereka pulang daripada kerja.

Panggilan yang tidak berjawab membuat ayahnya memeriksa ke dalam bilik, dan menemui anak tirinya sudah tergantung tak bernyawa.

“Saya masuk ke dalam biliknya dan melihat anak saya tergantung, saya beristigfar dan terus menurunkannya” katanya ketika dihubungi pemberita.

Menurut siasatan awal dan saksi seorang perniaga, mangsa dan tunangnya sempat dilihat makan mie sup bersama tunangnya Arwan Supriadi 21 di kedai makan berhampiran.

Mereka berdua seperti bergaduh, saya dengar Arwan Supriadi mahu pergi merantau, tapi tak tahu ke mana, kata peniaga kedai yang kali terakhir melihat Ratna Sari dan Arwan Supriadi.

Selain itu Ratna Sari juga sempat dilihat oleh jirannya dalam keadaan menangis sewaktu masuk ke dalam rumah, tak begitu lama, rumah mangsa dikerumuni orang ramai selepas mangsa ditemui mati gantumg diri.

Sementara pihak polis Rantau Parapat, Melayu Deli Medan AKP Viktor S mengesahkan kejadian dan pihaknya masih menyiasat kes ini terutama kepada tunang mangsa yang kebetulan tidur di ruang tamu rumah mangsa ketika kejadian.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.