Isteri Tinggalkan Sepucuk Surat Lari Dengan Bekas Kekasih

Apa yang boleh suami katakan lagi bila baca surat yang ditinggalkan isteri kesayangannya.

Duduk berjauhan dengan isteri kerana urusan kerja menbuatkan rumah tangga Faisal yang dibina selama 2 tahun musnah kerana isterinya lari dari rumah dengan kekasih lama.

Faisal yang baru berusia 25 tahun sudah puas mencari merata-rata tempat, Faisal terpaksa membuat laporan polis ditemani oleh adik iparnya, dalam laporan itu Faisal membawa gambar serta sepucuk surat yang ditinggalkan oleh isterinya.

Dalam keterangan Faisal dia dan isterinya duduk berjauhan kerana berkerja di tempat berlainan, "saya berkerja sebagai guru manakala isteri saya berkerja di farmasi, kami berjumpa pada hujung minggu saja, sudah dua tahun kami hidup begini, katanya.

Berdasarkan surat yang ditinggalkan oleh isterinya, mendakwa hidupnya kesepian kerana terpaksa hidup berseorangan, isteri Faisal juga menberitahu dia kurang mandapat layanan batin, membuatkan dia nekad mencari bekas kekasihnya semula.

Sebelum lari dari rumah isterinya meninggalkan sepucuk surat kepada orang tuanya dan Faisal, dia pergi meninggalkan rumah kerana tidak mendapat nafkah batin dari suaminya, dan jangan mencarinya

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.