Polis Serebu Rumah Remy Ishak.

Kuala Lumpur – Pelakon Remy Ishak mendakwa diri dianiaya oleh individu sama yang melakukan ugutan bunuh kepadanya baru-baru ini apabila rumahnya di Serdang diserbu pihak polis malam semalam.

Remy menerusi laman Twitternya berkongsi sekeping gambar dengan menulis kapsyen: “Polis serbu rumah walaupun saya tiada di sana. Lepas ugut bunuh, sekarang dia aniaya pula.”

Usaha bagi mendapatkan Remy gagal kerana pelakon itu tidak menjawab panggilan.

Tindakan pelakon itu tidak menjawab panggilan telefon ketika di hubungi, menimbulkan syak wasangka terhadapnya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.