(Video) 'Kau Dah Tumbuk Muka Laki Aku! Kau Tunggu!'

MELAKA - Gara-gara tidak berpuas hati dipotong kereta lain, seorang lelaki bertindak di luar jangkaan apabila dia secara tiba-tiba menumbuk muka mangsa sebaik berjaya menghimpit kereta mangsa.

NorFarahain Minhat, memuat naik gambar dan video lelaki berkenaan yang masih enggan berundur biarpun sudah dihalang oleh seorang wanita yang dipercayai isterinya.

"Kami nak memotong, kemudian dia menghimpit kereta kami. Dia marah sebab kami memotong dia lalu dia mengekori kami dari Cheng sehingga ke Bachang sebelum dihimpit.

"Dia suruh kami keluar dari kereta. Sebaik saja suami saya keluar, lelaki itu terus menumbuknya.

"Salah ke kami memotong? Apa hak dia nak pukul orang? Samseng betul. Bila saya cakap saya rakam video kejadian itu, dia masih lagi mahu menerkam kami," kata Norfarahain.

Ekoran kejadian itu, mangsa membuat laporan polis.-Berita Premium

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.