Warga Emas Yang Pernah Viral Kahwin Dengan Anak Dara Kini Dah Bercerai Dan Ditahan Polis.

Sudah jatuh tertimpa tangga pula, itulah yang di alami oleh haji nazir 63 yang sebelum ini viral dilaman media sosial setelah gambar pernikahannya menikah dengan seorang gadis cantik 18 tahun “Mila” tersebar di media sosial.

Haji nazir yang kini duduk di dalam penjara, sekali lagi membuat kejutan pada natizen, itulah yang harus di hadapai mila hingga dia meminta cerai kepada suaminya.

Mila berkata banyak sebab di meminta cerai dan tidak mahu lagi menjadi isteri kepada haji nazir yang dikenali sebagai orang kaya di kampungnya.

Ada sebab peribadi saya meminta cerai, bukan hanya sebab suami saya di penjara, saya dah tak tahan hidup seperti ini “katanya ketika di hubungi pemberita.

Berita yang didengari oleh orang kampung bahawa haji nasir telah melanggar lari salah seorang pengguna motorsikal hingga meninggal di tempat kejadian.

Mangsa adalah Nonci juga merupakan penduduk kampung yang sama meninggal di tempat kejadian, akibat dari kemalangan itu haji nazir terpaksa ditahan oleh pihak polis Makassar

Mila tidak menyangka selepas dua bulan mereka bernikah macam-macam musibah menimpanya oleh sebab itu dia mahukan penceraian.

Atas perbuatan Haji nazir, Mahkamah kenakan hukuman penjara selama 6 tahun.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.