Mahasiswi Mengandung Dua Bulan, Bunuh Diri Demi Menjaga Maruah Keluarga.

Seorang pelajar kolej wanita 19 tahun ditemui mati gantung diri pada malam hari jumaat, ibu mangsa dikatakan telah menghalang anak gadisnya ini berkahwin dengan kekasihnya yang berlainan agama.

Mahasiswi cantik yang bernama Yulia Puteri, menggambil tindakan menggantung dirinya menggunakan sehelai selendang pada jam 8 malam pada hari kejadian itu.

Adik mangsa Berkata, sebelum kejadian itu, mangsa bersama kekasihnya bernama Ricky berada dalam rumah semenjak tengah hari khamis membincangkan sesuatu.

Namun pada jam 7.00, adik mengsa berkata dia lihat pasangan itu bergaduh, dan kekasih mangsa keluar rumah, pada jam 8.00 kekasih mangsa kembali semula dan melihat kekasihnya sudah mati tergantung, tidak jauh dari mayat mangsa terdapat sepujuk surat yang di tukis mangsa sebelum menggantug dirinya.

“Aku sayang mama, aku juga sayangkan Ricky, demi menjaga maruah dan nama baik keluarga aku iklhas menuruti kemahuan mama.

“Untuk Ricky, kamu carilah wanita yang lebih baik dari saya”

Jenazah mangsa sempat di bawa ke hospital namun tidak dapat diselamatkan, didapati mangsa meninggal dunia dalam keadaan mengandung janin diperutnya berusia dua bulan lebih.

Bagaimana pun menurut keterangan Ricky dia dan Yulia Puteri telah merancang bernikah yang bakal dilangsungkan pada masa terdekat ini, namun cinta mereka tidak direstui oleh ibu mangsa kerana berlainan agama. Selain itu ibu mangsa juga pernah menyuruh anak gadisnya itu untuk menggugurkan kandunganya.

Di malam kejadian kami sempat bertengkar kerana banyak pekara namun kami tidak menemui jalan penyelesaian masalah hubungan kami, beberapa minggu lalu dia juga pernah cuba membunuh diri dengan cara mengerat tangannya, tapi saya berjaya halang. kata Ricky. Bali indonesia 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.