Azwan Ali Maki RTM Isu Pondan

KUALA LUMPUR – selebriti kontroversi, Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA tampil berani apabila mengecam tindakan Stesen RTM memaparkan seorang ‘pondan’ dalam satu rancangan muzik secara langsung.

Menurut muat naik status tersebut dalam akaun Instagram miliknya, beliau mempertikaikan tindakan stesen televisyen tersebut kerana menggunakan individu tersebut walaupun stesyen berkenaan seringkali menghentam golongan LGBT.

“#CARUTANZterPAKSA RTM halalkan pondan! Kes Live malam tadi (Diva AA tertekan TV1 RTM) #RTMproPONDAN cursed! #LUDAHKANN.

“ko tu Station TV milik @najib_razak? LGBT ko hentam atas bawah, ko hina orang yang disumbat masuk jail konon liwat?” katanya dalam muat naik status berkenaan.

Beliau juga turut mempertikaikan tindakan RTM memberi amaran kepada beliau pada satu ketika dahulu apabila mendakwa imejnya seperti pondan, namun kini membenarkan imej pondan tersebut secara langsung.

“Dedulu ko warning no imej pondan on RTM, ko assume aku ini pondan, yang terang-terang pondan ko as RTM konon ko halalkan cara live? #pui.

“Apa dah jadi? bukan salah Amelina atau Mas Idayu? musthil ko tak warning any artis not to bother any pondan yang angkut live ke pentas,” ujarnya.

Ekoran daripada insiden ini, beliau menyifatkan pondan tetap pondan walaupun beliau merupakan seorang yang popular dan beliau mengesa akar pengikutnya memaki stesen tv berkenaan berikutan isu ini.

“Aku peduli apa pondan yang diseret Amelina tu, konon top Ziana Zain No 2, but pondan kekal pondan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.