Gadis Cantik Berusia 20 Tahun Jual Tubuh Selesaikan Hutang Keluarga.

Lambakan laman web lucah yang menawarkan perhikmatan seks bukan lagi susah untuk menemui gadis-gadis remaja yang menjual diri melalui jaringan web tersebut.

Salah satunya gadis yang menjual tubuh ialah Bunga bukan nama sebenar, gadis berusia 20 tahun ini terpaksa menjadi gadis panggilan atas terhimpit kehidupan ekonomi yang melanda keluarganya.

“Kerja seperti itu memudahkan saya untuk mendapat duit, saya tidak menawarkan diri, mereka yang mencari saya, saya hanya meletakkan beberapa keping gambar dan no telepon di web saya “katanya pada pemberita ketika chatting melalui media sosial.

Katanya Bunga mencaburi bidang yang diberi nama gadis panggilan itu sejak ia putus hubungan dengan kekasih yang telah meragut kesuciannya beberapa tahun lalu.

Setelah putus dengan kekasih dan dorongan atas kesusahan ekonomi “saya mulai kerja ini, katanya

Menjajakan tubuh di laman maya, menurut cerita Bunga bukan pekara mudah, untuk itu, dia sangat berhati-hati untuk memilih pelanggan yang betul-betul serius dengan niatnya.

“Siapa yang melangan saya harus bayar down payment dulu, selebihnya dibayar selepas perkhidmatan habis di tempat yang di janjikan, saya akan melihat gambar mereka dulu, kalau tak sesuai saya akan tolak. kata Bunga.

Selain daripada itu Bunga juga mengaku memiliki beberapa pelanggan tetap dari kalangan anak-anak VIP.

Bunga yang bekerja di rumah urut, kadang sering di tawarkan untuk memuaskan nafsu pelanggannya, apabila bayarannya sesuai ia akan mengambilnya. dengan syarat perkhidmatannya tidak dilakukan di situ.

Waktu ditanya bila dia akan berhenti dari semua ini, Bunga mengaku akan berhenti apabila ada lelaki yang serius mahu menerimanya tanpa memandang masa lalu sebagai penghalang hubungan mereka.


Tidak selamanya saya macam ini, saya juga berharap ada sesorang yang mahu menerima saya, saya juga ingin hidup seperti orang lain di dalam keluarga yang bahagia, tapi untuk waktu ini, pekerjaan inilah satu-satunya yang mampu menutupi segala hutang-hutang keluarga saya, penjelasan Bunga sebelum tamankan perbualan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Benar, Isteri Aku Berlaku Curang Dengan Boss Aku.

Saya Terkejut Dijemput Menyertai Group WhatsApp Yang Menjijikkan Itu..

10 Gambar Dan Video: Percaya Atau Tidak, Harimau, Beruang Dan Singa Ini Berkawan Baik Sejak Kecil.